onsdag 18 februari 2009

Calle S

Sitter nu och lyssnar på Calle Schulman på P3. Han är bra, me like.. Varför knycker Alex så mycket uppmärksamhet? Jag tycker nog Calle kan få en del med! Även om jag nu är lite smått förälskad i Alex...

Appropå förälskelse, 21 - 22 mars.. Då ska det dejtas med Scotts Henrik... Han och jag på en båt på det vida havet! SÅÅÅÅÅÅ romantiskt. Snacka om LÖÖÖÖÖÖÖV BOAT! =D Me like, me like a lot!

Är fortfarande läskigt nöjd med min friss även om Mr. Aaby nu mera tycker att jag är oattraktiv...

KYSS på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men för faauun...Scotts-Henrik ser ju ut som en massmördare som fortfarande bor hemma hos mamma. Och inte den smarta typen som är läskig.

Anonym sa...

Scotts-Henrik? Näe vet du vad, han är väl inte så mycket att hänga upp sig på. Och om Aaby inte gillar din frisyr så får han väl skaffa en snyggare frissa själv. ;)

Anonym sa...

@ EBMFH: Ge f-n i att hacka på Aaby!
;)