onsdag 4 februari 2009

Lönneberga...

Jag måste bar få säga det att Lönnebergaskinka är den godaste skinkan som finns! Herreminskapare så god!

Igår var det shopping dag. Shoppade träningskläder lila, mycke fina! :) Gardiner till köket, krukor och blommor till köket, ny duk också till köket.
Jag var och lunchade med Mr Aaby, den lille spjuvern åker snart iväg till Thailand! FY FAAN JAG ÄR INTE ETT DUGG AVUNDSSJUK! INTE ALLS!
Det var lite kul det var bara gamla arbetskamrater till mig, Aaby, Peter H, Remmerfeldt, Pantzar och Andreas, samtliga jobbar inte längre på företaget förutom Andreas då, han kände sig lite utanför.. Hahaa! Det var kul att träffa dom igen... Pantzar slutade iofs innan min tid så honom räknar jag egentligen inte med... =P

Hade en såndär riktigt skön dag på gymmet idag med! Faan vad gött det är! Man är heeelt slut när man går därifrån och man känner i varenda por att man har gjort ett riktigt bra jobb.

Anä om man skulle ta o sjunga lite Lips innan jag tar tag i utrensningen av garderoberna.
Jag har en knök full garderob som jag går in i typ knappt en gång i månaden. Denna garderob är en sån som jag lägger kläder som jag inte har hjärta att slänga eftersom de kan vara bra att ha.. Pffft, bra att ha my ass! Jag använder dom aldrig mer igen. Så idag åker dom ut! Ut till klädinsamling, finns kanske någon som kan tänkans behöva mina gamla avlagda paltor.

Over and out bitches!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Lönneberga är fint.

Förresten, har du någonting du kan spela in dig på? Mp3-spelare, mobil etc etc & maila ljudfiler till mig?

Anonym sa...

Eller ring till Valrossens telefonsvarare, borde ge en behaglig effekt.

Linda sa...

OH najs idé! Det vor coolt! Men kan Völrössen få ut min inspelning frön telefonsvörarenen?

Anonym sa...

Jag utgår bara från att telefonsvararrippning är en av Valrossens icke sparrisrelaterade superkrafter, men jag kan ha fel.
Att micka telefonhögtalaren kanske blir i lo-fi-igaste laget?

Anonym sa...

Hehehe, jag har faktiskt spelat in så förut :) Men det var lite jobbigt faktiskt.

Anonym sa...

Ja den skinkan är faktiskt najs. god på macka, god i sallad osv. namnam. Nu e ja gsugen på skinka!

Anonym sa...

Lönnebergaskinka ja, god, jättegod.
Sambon tycker den är onödigt dyr, jag blir så arg när jag måste ta till strid för att få ner den i kundvagnen.