fredag 20 februari 2009

Inte alltid...

Saker går inte alltid som man tänkt sig. Antagligen får jag ställa in love boaten med Scotts-Henrik.. =( Det känns tråkigt.


Jag drömde i natt att jag hade en jätte stor katt, och då menar jag verkligen en jätte stor!! katt. Den åt och tuggade på alla mina saker, plånbok, skor, nycklar, kläder, sminkväska ALLT! jag var så ARG på denna jävla katten! A.et vaknade av att jag låg och svor som en borstbindare och sa saker som; Men fattar du trögt din idiot, men det är ju mina saker det där, vad är det du inte förstår, hur många gånger ska jag behöva säga till dig. Men i varje mening var det ungefär tre svordomar...

När jag pratade med Elvis förut så kollade hon i en bok hon hade hemma och träffar man på en katt i sina drömmar så betyder det att man inte sätter sig själv i första hand att jag behöver se över kärleken till mig själv... Hmmm... Lite underligt, jag trivs ju som faan med mitt liv just nu. Fast det kanske inte betyder att jag kommer ihåg att bry mig om mig själv? Hmmm, ja detta blev lite flummigt.. Men så är jag ju rätt flummig också så det känns ganska naturligt.


Jag undrar lite hur det går med inspelningen jag gjorde till WÖLLRÖSS! som bitvis var på tyska.. Till saken hör att jag inte pratar ett endaste ord tyska.. Eller jo några ord. HERRÅBER AJS BITTE, eller ISH LIEBE DISCH! =D Grymm jag är! Ha hahaa. Iallfall inspelningen är till vårt fina band Skövde-Cro Magnon, t.o.r.. Det är spännande! It is verry spännande till och med!


Oh well darlings... See ya!

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhå, är det en ny låt på gång med SCMtor på gång? Där ser man, det visste inte jag. Spännande!

Anonym sa...

Sorry att det är dålig feedback för stunden. Först funkade inte SoundForge att installera på nya datorn & sedan blev jag sjuk så jag har inte styckat upp inspelningen än. Men så fort det händer något så meddelar jag dig & EVK såklart :)