tisdag 26 februari 2008

Livet på en pinne!



Jag ver inte vart energin har kommit ifrån men så förbannat glad är jag att den har kommit tillbaka!


Kanske beror det på att jag har "skaffat" mig ett intresse igen. Elvis har bett mig att hjälpa henne med hennes Calle pyssla om och rida.


Har fått svar på en annons på en nordsvensk som jag svarade på hon verkar intresserad, men jag vet inte riktigt om jag är jätte intresserad. Hästen är jätte fin och verkar vara en häst som skulle kunna passa mig, men han är så liten. bara 152 cm.




Imorgon bär det av upp till Stockholm på möte, spännande spännande! Sandra får vara hemma och ha möte! Hihihii!! Det kommer gå skiit bra Sandra! Inget att nojja sig över! Kan jag kan du! =)




På lördag ska jag och A åka till Ullared och shoppa. Det komemr inhandlas grejjer till Gullan och ridgrejjer till mig! Wooohooo!




Hepp nu så ska jag avsluta. Jag och A ska åka till Stenstorp, till pappsen och Solan. Umgås och käka varma mackor. Det blir great!




Todelooo!!!






CALLE DA DONKEY

2 kommentarer:

Enligt mig. sa...

Vadå liten häst? Den är ju nästan större än dig och det räcker väl ;-)
Kram på dig gumman, skönt o höra att även en bonnjeevel kan ha det fantastiskt.
Puss och kram

Anonym sa...

Skönt att du e gladare lilla gumman...puss o kram