fredag 22 februari 2008

I love you long time!

Shitt, jag är verkligen lycklig!
T'nkte på det igår innan jag somnade.

Jag har världens bästa sambo, även om vi gnäller och skäller på varandra ibland... =)
Jag har ett kul jobb (för det mesta) och helt underbara kollegor (de flesta) Några är mer än bara kollegor.
Jag har fantastiska vänner och en helt underbar familj!
Dessutom så ska jag om allt går i lås låna en häst som ajg ska ha hemma hos S-S! =)
Så förbannat jäkla kul ska det bli. Gäller bara att hitta rätt häst. helst vill jag ha en nordsvensk eller en frieser. YEYAH!

Ikväll efter jobbet ska jag på teater. Lilla Nellie ska ha premiär ikväll med sin teatergrupp. Hon ska spela Elisabet i Madicken. Ska bli jätte kul!
För övrigt ska jag hänga i stallet med Elvis både lördag och söndag är det tänkt... =) Lära känna Calle och Tony... Elvis hästar alltså.. =D

Ha det gott och OM det är någon som vet någon som har en häst att låna ut till mig maila mig!!

KRAM!

Inga kommentarer: