tisdag 5 februari 2008

Aahhhh

Konstigt.... Förra veckan hade jag ett psykbryt.... Idag är jag på topp igen! och jag känner mig starkare än någonsinn! Galet!
Efter mycket snack med Sandra som har peppat och lyssnat på mitt ältande...

Jag har insett en sak iallfall och det är att ingen ska få sätta sig så hårt på mig igen. Jag har förstått nu att vissa vill mig illa men jag kommer inte ge upp så jäkla lätt.
Jag ÄR en stark tjej som är envis som en åsna...

Så if you mess with me i will hunt you down and kick your sorry little ass! =)

Förlåt Sara för att jag har varit nästintill okontaktbar.. Jag vet att du varit orolig... =) Jag älskar dig min finaste vän! kollar med Andreas ikväll om vi ska boka in att åka till er o hälsa på på söndag? Om det fortfarande är på tapeten?

Till Katja; tänker på dig och din familj är hemifrån Sverige... KRAMAR till er!!

Nu har jag faen ont i höftena! Gammel som få!

Motala & Linköping here i come...

1 kommentar:

Sara sa...

Klart det är på tapeten! Det är på hur mycket tapeter som helst - överallt! :-) Vi får prata när du/om du känner för det. Du vet vart jag finns ;-) Är ni sugna på söndag så hojta till bara!