torsdag 14 februari 2008

5:an


Igår när jag satt och zappade mellan kanalerna på tven så poppade 5:an upp!

ÄNTLIGEN!! Nu kan jag vara med i snacket som går i lunchrummet om de olika programmen som går på 5:an! ÄNTLIGEN är jag inte längre en outsider... Nu kan jag TITTA på Outsiders istället! Jiiiihooo! Min lycka är total!


Dom ringde från Viasat förra veckan och meddelade att dom kommer att börja sända knal 5 men jag trodde att man var tvungen att beställa det eller nåt.. Men ICKE! =D YEYAH!


Sara du förstår min lycka? =D Och nu kan du inte retas längre att jag inte har 5:an! Hihihihi!!


2 kommentarer:

Okyee sa...

Hihi, ja just det. Det såg jag reklam om, tänkte säga det till dig men glömde! :P

Thih, men du har så hilma rätt i en sak iaf - vi är så jävla bra. Ännu inte lyckats hitta PMS-medicin dock.

Sara sa...

HAHA! GRATTIS LINDA! Nä nu är det slut på mobbningen, I promise. Nu är du med i gänget ;-) KRAM!