torsdag 6 augusti 2009

Usch!

Jag är en dålig bloggare det är jag verkligen.. Eller bloggare vill jag nog inte kalla mig heller.

Det händer så himla mycket nu... Inte nog med att jag växer och börjar hamna på en storlek av ett mindre hus... Vi bygger ut huset och vi har massor som vi ska hinna med och dessutom har jag jobbat mitt längsta pass på länge, 10 dagar i sträck.. Fy faan vad pissigt det är! Man ska inte klaga, jag har ju ett jobb men va faan... 10 dagar, att jag dessutom är sjukt trött förtillfället och jävligt gravidhormonig gör ju inte saken bättre direkt kan jag lova...

Idag var en rktigt stor dag, jag vaknade av att Loppan levde loppan där inne i magen. Jäklar vilken underlig men väldigt häftig känsla. Det går inte riktigt beskriva. Jäklar vad lyckli jag är just nu! =0)

Jäklar vad jag gnäller.. hahaa! Men jag var bara tvungen!

Förövrigt mår jag toppen ja min hjärna har ju krympt avsevärt, jag är iq fiskmås verkligen helt sinnessjukt. Och folk säger "vänta tills ammningshjärnan kommer då blir det ännu värre" Vad i helvete! Det GÅR ju inte bli värre? Då kommer jag ju inte fatta någonting! Härom dagen kom jag ju för fasen inte ens ihåg vad osthyvel hette! Hahaahaaa!

Nä faan tiden springer iväg, jag måste fixa te mig lite innan jag smiter och jobbar...
xoxo
Linda&Loppan

2 kommentarer:

Emelie sa...

Ha ha.. ja man måste ju in där och kolla läget lite då och då, dels för att se hur mycket magen växer och så vill ju jag att ni ska ta in hästgrejjor så jag kan storhandla som en galning :)

'Röss sa...

Jamen ser man, ett inlägg! ;)