tisdag 11 augusti 2009

Ingen sjunger blues som Jeffrey Lee Pierce

Jag och Loppan sitter och lyssnar på Thåström och jag måste ta tag i livet lit granna.

Idag har jag shoppat Loppans första kläder... Så söta, herregud, känns ju helt ofattbart att man köper bebiskläder till sitt eget barn. Sjukt...
Loppan har även fått en mjukis Tummen en likadan som jag köpte till Sigrid när hon just kommit till världen. Jag tycker den är så himla söt!

Det har även shoppats pressent till min syster dotter så tillika fadder barn Alice, det lilla livet fyller ju 11 år! Herregud vad tiden springer iväg.

Jag har insett att vara gravid har sina för och nackdelar... Fördelarna är ju helt klart att man får en liten mini me såklart och att jag nu har riktigt snygga tuttar! =D
Nackdelarna insåg jag när jag stod i provhytten och skulle pröva ett par mammabyxor! FY FAAN rent ut sagt vilket jävla cellulit och fläsko BERG jag har blivit! Ska det verkligen vara så? Näe! Jag tycker faktiskt inte det! Får nog tänka lite på vad jag stoppar i mig om dagarna...
Jag säger som Thåström, FANFANFAN!

Anä, appropå hiskeligt stor kroppshydda så måste jag äta lite.. Hahaa!

Smell you later!

xoxo
Linda och Loppan

1 kommentar:

Puffy sa...

skengravid blir jag nog inte, men däremot har jag gravidhormoner! fan, började lipa lite för att jag blev rörd av grejen med bebiskläder till sitt barn...omg. ^^