fredag 28 augusti 2009

Åker på en nostalgitripp...

Jag har ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN fått Spotify! och jävlar vad glad jag är!
Just nu sitter jag och åker på en nostalgitripp med Imperiet... Ojojoj, vilka minnen de framkallar. =o) Så underbart! Just nu spelas "Saker som hon gör" på högsta volym... Hoppas Loppan diggar med där inne..

Ja annars är det väl bara att erkänna att jag är riktigt jävla urusel på att blogga nu för tiden. jag lovar att jag ska bli bättre.
Jag funderar helt sonika på att lägga ner denna bloggen och starta en ny. Det är ju ett nytt kapitel i mitt liv som börjar nu så det kanske är lka bra. Jag vet inte. Det är ju lite sorgligt att lägga ner den också kan jag tycka. Hmmm, vilka tunga problem jag har! =D

I Onsdags var jag och min underbara Sara i Jönköping närmare bestämtså var vi och shoppade loss på Ikea. Det blev endel grejjer till Loppan, ni vet Loppan, mitt barn, mitt barn som håller på och växer till sig i min mage... =D Helt overkligt! Jag ska bli morsa!
Iallfall, det inhadlades även lite nya saker till det nya köket som jag är micket nöjd med!

Nä faan vad tiden springer iväg nu ska jag börja med maten till min hårt arbetande man. Kokt torsk med äggsås blir det.. Smarrigt va!?

xoxo
Linda&Loppan
"now loving Imperiet"

1 kommentar:

el röss sa...

Jag blev sugen på Imperiet nu. Riktigt jävla sugen till och med.