torsdag 16 juli 2009

Let the world know...



Nu har jag meddelat mig på facebook så nu vet hela världen...


Här har vi en liten loppa som ligger på rygg o glassar i min mage samtidigt som h*n suger på tummen... Det syns helt klart och tydligt va?


Ja så med andra ord den 21 december är det tänkt att nedkomsten skall äga rum... Helt overkligt men jäkligt sant...


Var på ultraljud idag och kände för första gången Loppan kicka mig där inne... H*n va måttligt förtjust över att bli störd där inne i magen .. Hahaa!
Vi får väl se om det är en kill loppa eller tjej loppa som bor där inne... =)

xoxo
Linda och Loppan

5 kommentarer:

Gurra sa...

Grattis! Jag tror det blir en kille. Andreas gör nog män. Men hälsa honom inte det, han lär bli så stursk då.... ;)

Linda sa...

Hahaa, det tror jag med, så jag säger inget om det där med att män gör män.. ;D

evil bitch monster from hell sa...

Men grattis!

'RÖSS sa...

BLIIIMEY! Grattis :)

Elvira sa...

jag tror det blir en tjejkompis till Sigrid, hon har nämligen beställt en. klappa loppan från mig.kram