fredag 10 juli 2009

Så lite tid.... Så mycket att göra..

Det finns så lite tid och så mycket att göra .. Jag fattar inte hur jag ska hinna med allt! eller jag vi ska jag säga!
Innan helgen är slut måste vi ha spacklat och slipat hela utbyggnaden OCH bestämt oss för vad vi ska ha för tapet och färg.. HJÄLP säger jag!
Låt mig säga såhär också... Det är inte lågt upp till taket... Det är 4 meter ca.. och själv utbyggnaden är på 67 kvm . . . Så ja ni kan ju tänka er hur mycket det är att spackla och slipa . . .
DESSUTOM fyller en viss Elvis 30 år idag och ska ha sin 30 års fest imorgon, jag vet inte riktigt hur jag ska lycka pussla in detta i all hets! Men på nåt vis så ska jag lyckas även om jag bara kommer hänga en liten stund med denna härliga lilla människa!

Anä, nu ska här tättas, diskas och torkas golv... Undrar om det ingår en hushållerska med utbyggnaden? hmmm..

Tjing tjing för nu!

Inga kommentarer: