söndag 12 juli 2009

30 - års galejj


Ja igår var det alltså 30-års galejj. Min eller ja min å min men käraste Elvis fyllde hela 30 år, gammla kvinna! =)
Det var en mycket trevlig fest med offantligt många skratt. Herregud, det kan inte bli annat med så många knasiga och fantastiska männskor sammlade på ett samma ställe!


Jag knycker ett par foton av Emelie från festen och läger upp härvid och hoppas på att hon inte stämmer mig eller något. =)










Idag har vi haft fullt hus Sara Anders och fantastiske lille Walter hälsade på, så även Stadling och Mallan. Medan vi satt och fikade kom även Andreas tidigare arbetskamrater Thomas och Linda. Så ja som sagt det var fullt hus och fullt upp en stund.

När alla åkt var jag helt slut så jag satte mig och gick igenom de tapetkataloger som vi fått låna med oss hem. Herregud vad mycket tapeter det finns och änå har jag bara tittat på en bråkdel av det som finns! Hur i hela friden ska jag kunna bestämma mig för någon?
Vi har bestämmt oss för att inte ha kakel i köket över diskbänken. Istället ska vi ha en tapet med plexiglas över. Mycket praktiskt den dagen man vill förnya köket lite. Det är bara att byta lit tapet istället för att riva ett helt kakel och damma och bråka... Micket smart kan jag tycka!

Ska ta och lägga upp lite bilder här så småningom men just nu är det så himla många bilder som vi tagit så jag orkar inte gå igenom alla. =)
Häpp, häpp!

Inga kommentarer: