onsdag 30 januari 2008

The wall


Ska jag ge upp nu? Är det någon som ser eller uppskattar det jag gör? Tror inte det. Undrar om någon någonsinn kommer att göra det? spelar nog ingen roll vilket jobb man har. . .

Alla behöver uppskattning så även jag. Jag trodde inte att jag var så här svag. Är man så obetydlig så om man skulle försvinna så skulle ingen lyfta på ögonbrynet kanske rycka på axlarna lite och tänka "ja ja vad var det vi sa? vad skulle hon ha den tjänsten för?"
Nej vad jag behöver är äkta uppmuntran just nu, inte en uppmuntran som jag behövt tigga till mig den kan kvitta... En beräftelse på att jag gör något vettigt för just nu så känns det inte så. FAAN! Ännu en kväll lipandes hemma i soffan. . . Väggen är nära nu.
Självförtroendet är nere på noll. . .

1 kommentar:

Sara sa...

Jag finns här älskade vän. Bara ett samtal bort. Jag vill att du hör av dig, ok? Puss.