lördag 19 januari 2008

Kinnekullecamping!

Woohooo!
De ringde från kinnekullecamping alldeles nyss.
Imorgon ska vi åka dit och välja en plats. Fasen vad spännande det ska bli. Nu börjar det kännas verkligt.
Jag, A & Gullan... En hel sommmar tillsammans.

Det smids planer att vi ska bygga ut vårt hus också. vi var och kikade lite på kylskåp och grejjer förut till vårt nya kök. =) Det var inget seriöst tittande men lite drömmande... "Tänk ett sånt här skulle vi kunna ha"

Jag vill tatuera mig igen... Vet inte vad bara, jag vet var... Därför gör det det hela lite svårare.
Jag vill ha nåt litet, snyggt som symboliserar mig... Hmmm, det tåls att tänkas på. . .

Näää nu ska jag kika lite på campingplatserna igen! =)

Todelooo!

1 kommentar:

Sara sa...

Åhh va kul för er vännen! Vi räknar med att få hälsa på er mycket i sommar och sola och bada ihop :-) Hoppas ni har en underbar helg och att vi hörs snart! Pöss!