måndag 14 januari 2008

Segheten

Japp, är lite måndags seg faktiskt.

Har en grym träningsvärk också! Var ute o red med S-S, Fatima o Kamelia igår. Det var första gången på en alltför lång tid.
Men jisses vad kul det var!
Kamelia var lite halvgalen som vanligt. . . =D Studsade fram som en gummiboll. Fick kämpa för mitt liv för att hålla henne någorlunda lugn. Men jag förstår henne hon hade ju kuuuul! =)
Fatima var riktigt på bettet hon med Heheee, hon föröskte hålla Kamelias tempo så gott det gick.
Det är inte lätt att vara en liten ponny med alldeles förkorta ben och hålla tempot med Kamelia.

Jag o S-S har pratat om att åka till hööks www.hooks.se och shoppa lite! jiiihooo! Det vore så kul, det var jätte länge sedan jag shoppade hästgrejjer!
Å sedan kanske åka till Göteborg när det är Gothenburg horseshow? Eller vad säger du S-S, vore inte det HUR kul som helst? Vem vet du kanske vinner en häst till? =D

Ska ta lite kort på Kameli och Fatima och resten av gänget i stallet så ni får se dom små liven... =)

Anä, huvudvärken knackar på trodde det skulle gå över med kaffe men tji fick jag! Vore gött med semester nu, åka iväg till Madeira kanske! =) Är ju typ snart ett år sedan som jag var där och hälsade på.. kanske skulle ta mig ett snack med Lyse röe Malin bAjsA. . . =D

Yodelooo gott folk!

Ps: SARA Välkommen tillbaka till verkligheten! känns fint att ha dig här igen, även om det bara är för ett litet tag. Ds

1 kommentar:

Sara sa...

Tack vännen! :-) Som det känns nu skulle jag kunna tänka mig att jobba mycket mer till och med men jag måste först smälta allt hemma ett tag så får vi se hur det blir ;-) Pöss!