måndag 28 januari 2008

Som på beställning

Fick mail idag... Från Svempa. kom som på beställning skulle jag vilja påstå. kolla upp lite saker först bara.
Hmmm man får väl se. men helt klart intressant...

Elvis frågade mig idag om jag ville hjälpa henne med en av hennes hästar ... och självklart sa jag ja till det!
S-S har ju skaffat sig ÄNNU fler hästar nu också så min hjälp kanske behövs även där!? =D
Ska bli kul!!!

Jag o S-S har börjat på yoga, nog för att jag redan tidigare har insett att jag är rätt stel och skraltig men at det var SÅ illa! Hahaaa, 60 åriga tanter är fasen vigare än vad jag är! Cheeses, men nu är det på gång att åtgärdas iallfall.... Kanske kan få användning för den där yoga DVD:en jag köpte också.. Hehehe... Fick en skiva med yogamusik av stora siz häromdagen också så det är väl bara att köra hårt!

Katja din jeeeeelva ståååååckhåååålmare! kul att du lyckats hittat till min blogg efter många om och men! kram på rä knasa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ska du söka jobbet? :D

Enligt mig. sa...

Är det våran Svempa här på Madeira tycker jag absolut det :-)
Eller va fan, sök ändå!! Kram på dig hagga och bonnjeeeevel.

Och vet du en annan sak? Jag saknar dig jättemycket här! Så du vet. Kramar