fredag 23 november 2007

ont

Aj, jag har ont... I nacken... i ryggen...i huvet.
Vet inte om jag har feber eller nåt i kroppen, eller kanske en förkylning? Men jag blir ju aldrig sjuk!?

Drömmde en wierd drömm i natt.
Jag hade skurit upp ett stort jack i min stortå. Jag fick åka till sjukhuset, där blev jag ner sövd för att dom skulle sy ihop min tå.
När jag vaknade hade jag en slang in till hjärtat och så stod det en sköterska och pumpade blod in till mitt hjärta.
Jag frågade vad dom höll på med, och jag hade fått ett hjärtestillstånd under tiden som jag varit nedsövd.
Usch jag vaknade och var alldeles panikslagen! Det var så verkligt!

Skulle på möte 7:30. Men jag blev sen... En ambulans kom farande vilket medförde att det blev trafikstopp. Så nu sitter jag är!
Är så jävla trött, borde inte gått till jobbet idag alls. Borde stannat hemma, men jag är så förbannat lojal!

Inga kommentarer: