fredag 23 november 2007

Hemåt!

Nu är det dax att bege sig hemåt!

Fortf. rysligt ont i framförallt nacken.. Tror det är nackspärr.
Blivit kallad robot på jobbet idag... Trevliga dom är! HÖhöhöhöhö...
Anä, men ska väl ringa Feelgood imorgon och få lite rådgivning, drömmen vore ju om man fick komma till en kiropraktor som fick knäcka till mig lite.

Anä, nu ska jag bege mig hemåt... S-S ska hämta sin bil och jag sa at tjag skulle vara hemma vid strax efter halv sex... Mjjjooo Yeah right!?

Fick ett tungt kundärende på halsen precis innan jag tänkte kila hem... Så är det när man tänker "jag ska bara" Det bor en Alfons i mig tror jag bestämt!

Anä, nu ska jag avsluta min MSN konversation med Aaby, glida hem, plocka upp S-S så hon får hämta sin bil och sedan ska jag lägga mig på soffan, slummra en stund och ladda inför IDOL!! =)

PoK

Inga kommentarer: