onsdag 28 november 2007

Naprapat!


Var iväg hos naprapaten kl 14:30.


Var rätt nervös faktiskt. Har aldrig varit hos en naprapat förut så jag visste inte riktigt vad som väntade mig.

Men det var inte så farligt. Fick några elktrode som gav mig en massa stötar typ, sedan knådade/tryckte han nåt så FRUKTANSVÄRT vid nacke axlar och det gjorde så ont! och efter det knäckte han ryggen och sedan i nacke. Ryggen var inte så farligt, det knäppte till mer än så var det inte, men nacken GOSCH! det knakade nåt fruktansvärt! Jag var tvungen att fråga honom om huvedet verkligen sitter som det ska så det inte var löst eller så, men han sa att det sitter där det ska! =)


Ska dit igen nästa vecka på tisdag... =) Så får vi se om det blir samma behandlig!

Jag hoppas han kan bota min höfter också när han ändå är i farten!


Inga kommentarer: