tisdag 20 november 2007

Anä!

Anä! jag tycker det är ett bra svar!

Har lagt ner mina gamla blogg, Sandra ska lära mig allt hon kan om denna istället.
Hon säger den är roligare. . . vi får se!

Försov mig i morse, väckarklockan ringde svinhögt! Jag hörde inget, vaxproppar?

Lite förvirrad, vet inte... Händer konstiga saker.
Det är så kul o leka . . .

Jobba över idag, eller nä inte egentligen försov mig ju! Nej inte bara det missade bussen också.
Fick åka med min favvo S-S till jobbet!

Vill tatuera mig! men vad? Var? Beslutsångest! As usal! Varför är jag så förvirrad!
Faan!

Fattar inte varför jag boggar, har faan inget vettigt o skriv ändå!

Vad många lustiga människor det finns... Fick in en uppsägning igår på mail:
"Hej! Jag vill avsluta mitt abonnemang hos er. Mvh Micke"
inget mer, inget kundnummer inget telnr ingenting alls... =) Vad säger man!? "Hej Micke, vilken tur att vi bara har en Micke bland våra kunder! Annars hade det blivit lite svårt att hitta dig bland de ca 80 000 kunder vi har! Puss o Kram ! " Heheee...

Anä, jag vet inte, mår lite illa... Ätit för mycket godig!
Finns faan ingen hejd på mig när jag väl har börjat tugga i mig godis... En av anledningarna till att jag aldrig köper godis själv nästan . . . Hets ätare!

Killar är så skumma, egentligen, vad ska man med dom till förutom till fortplantning... Om man nu ens vill fortplanta sig? *suck*
Anä... What to do?

Inga kommentarer: