tisdag 7 juli 2009

Det händer grejjer...

Det händer grejjer på Bloms väg må jag säga!
Det byggs så fliserna flyger härvid.. och det känns som om utbyggnaden snart är klar även om det är mycket kvar antagligen, massa detaljer som jag inte kan se förutom själva inredningen. :D
Alltså nu enligt mina ögon så är det bara tapeter och lägga in golv och målning som fattas sedan är det klart... =)
Jag ska försöka lägga upp ett par foton framöver så ni får se...
På torsdag ska vi iallfall åka och titta på kakel till den nya toaleten samt till köket och på tapeter samt golv.. Känns helt overkligt för det har legat så himla långt bort i tiden men nu är det liksom dags!

Ja det är mycket overkighet i mitt liv nu.. MEn det känns sjukt bra iallfall!
That´s all for now. Nu ska jag käka lite frulle och sedan städa hemmet lite...

xoxo

Inga kommentarer: