tisdag 7 juli 2009

Dagen som gått...

Idag har jag varit och hälsat på min älskae Puff som har varit lite krasslig och hemma från jobbet. Men jag var bara TVUNGEN att träffa henne nu, det vara alldeles för länge sedan och ja, det gick helt enkelt inte vänta längre av en hel massa olika anledningar. Mest två.. Gud vad jag har saknat henne! =) Min kloka kloka vän. . .
Vi bestämde att vi eventuellt ska gå en matlagningsurs! Seriöst! =D Jag kan verkligen inte laga mat och behöer en spark i röven och lite insperation så vad kan vara bättre än det egentligen?

När jag kom hem högg jag in på målandet av huset... Shitt vad jag kommer att ha träningsvärk imorgon... Hahaa, jag är så sjukt otränad!
Ja det där med feelgood och tränande fick jag lägga lite på is dels för att jag helt plötsligt började jobba och ja... Orken fann inte riktigt i början, all enegi gick åt att ja jobba helt enkelt.. =)

Nä mina vänner nu ska jag gå o knyta mig!

xoxo

Inga kommentarer: