onsdag 4 mars 2009

Jisses!

Herrejisses vad dålig jag är på att blogga. Men det är som så att jag har inget vettigt direkt att blogga om.
Jag är i en liten formsvacka så att säga...

Jag ska på en arbetsintervju nästa vecka, den 12.e ... WIIIIIEE! Wish me luck, det kan behövas.
Den här gången är det inget läskigt blufferande företag. Det är heller inget glammigt kontorsjobb men just nu vill jag bara ha ett jobb så jag slipper gå hemma och dra. Det börjar bli rätt tröttsamt faktiskt.
Annars vad händer, ptja same old same old, tränar, äter, sover och hänger med Elvis...
Anä nu måste jag börja ta tag i det.. Idag ska jag bjuda Elvis och Gustaf på middag hemma hos dem. Det ska bjudas på kyckling och ris o en god sås...

Tjingeling vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lugnt, jag fyller år den 12:e vilket kommer ge dig lite extra tur.

Anonym sa...

ohhh jag håller mina tummar för sig.