fredag 13 mars 2009

Jippie!

Igår var jag på anställningsintervju och ja det kändes riktigt bra faktiskt. Det var en väldigt avancerad intervju måste jag säga.
Först fick jag fylla i ett par papper med min person uppgifter, sko storlek, klädstorlek och en hälsoblankett.
Sedan kommer en farbror och hämtar mig och tar med mig till intervjurum nr.1 där väntar en snubbe till som förövrigt var kalas snygg! =) Intervju nr 1 pågår i ca. 15 -20 minuter. Efter det visar farbrorn mig vidare till intervjurum nr.2 där en inhyrd intervjuare sitter och denna intervjun varar också i ca 15 - 20 minuter så sammanlagt så blir jag intervjuad i ca 40 minuter. Helt galet, men som sagt, det kändes bra. Väldigt bra... Jag var så där oemotståndligt charmig som bara jag kan vara.. =P
Så om alla nu vill hålla en tumme för mig så kommer jag få besked inom 2 veckor.

Annars händer inte mycket leker mest med Elvis, Sigrid och Snusa... =) Det är tur att jag har min andra familj så jag har något att göra om dagarna...

Puffen var och hälsade på mig i onsdags också, hon har alleredan kommit hem från Barcelona. Jobbet var inte riktigt vad hon hade tänkt sig. Jag ger henne iallfall all cred för att hon vågade ge sig iväg. Lilla gumman växer upp och blir så stor! =)

Hepp, nu ska här fixas frulle!

Take care boys and girls!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag håller alla tummar jag bara kan!! Hoppas hoppas!

Anonym sa...

Det är lugnt, bejb. Du får det såklart. Jag känner det på mig. Har jag någonsin fel?

Anonym sa...

Nå? Har jag det? VAVAVA?

Linda sa...

HAhaa! Nej VÖLLRÖSS du har sällan fel!! =D